مجموعه فيلم های آموزش فارسي جامع شبكه هاي عصبي

شبكه هاي عصبي نوعي مد لسازي ساده انگارانه از سيستمهاي عصبي واقعي هستند كه كاربرد فراواني در حل مسائل مختلف در علوم دارند. حوزه كاربرد اين شبكه ها آنچنان گسترده است كه از كاربردهاي طبقه بندي گرفته تا كاربردهايي نظير درون يابي، تخمين، آشكارسازي و … را شامل مي شود. شايد مهمترين مزيت اين شبكه ها، توانايي وافر آنها در كنار سهولت استفاده از آنها باشد.

simple mathematical model of neuron in MATLAB

به موازات گسترش كاربردهاي شبكه عصبي، نياز به فراگيري آن و آشنايي با تواناييها و قابليتهاي آن رخ مي نمايد. در اين راستا، تأليفات زيادي وجود دارد كه مي توان به آن ها استناد نمود اما در اكثر قريب به اتفاق اين خودآموزها، مباني اين شبكه ها با تفاصيل و جزئيات بسيار بيان شده است و کمتر به جنبه کاربردی بودن آن توجه شده است.

full connected 3 layer perceptron nerual netwrok

لذا گروه برنامه نويسي ايران متلب تصميم گرفت تا يك فيلم آموزشي جامع براي شبكه هاي عصبي تهيه كند تا هم مفاهيم آن به طور كامل توضيح داده شود و هم برنامه نويسي مقدماتي تا پيشرفته شبكه هاي عصبي در متلب MATLAB با مثالهاي گوناگوني آورده شود.
اين فيلم آموزشي حاصل تجربه هاي مختلف ما در پروژه هاي گوناگون شبكه عصبي مي باشد. بيشتر تمركز ما در اين فيلم آموزشي بر روي كدنويسي و پياده سازي در متلب MATLAB ميباشد.

در قسمت هايي هم كه لازم باشد ما كدهاي متلب جديدي معرفي مي كنيم كه در نرم افزار متلب وجود ندارد و به كار پياده سازي شبكه هاي عصبي در متلب كمك بسيار زيادي مي كند.

آشنایی با خطاهای رایج :
در هر قسمت خطاهاي رايج در هنگام كدنويسي هم به طور كامل تشريح مي شود تا كاربران گرامي بتوانند در هنگام كد نويسي به مشكلي برنخورند.

تعداد بالای مثال و نمونه کد :
به جرات ميتوان ادعا كرد كه اين سطح از كدنويسي شبكه هاي عصبي و اين تعداد مثالها در هيچ كتابي قابل دسترس نيست.

مخاطبین :
اين فيلم آموزشي توسط هر فردي كه دوست دارد تا با مفاهیم شبكه هاي عصبي آشنا بشود قابل استفاده است و نياز به هيچ پيش نيازي ندارد و مخاطب آن عموم مي باشد و توسط دانشجويان تمامي رشته ها قابل استفاده است.

 

بخش های مختلف این مجموعه فیلم آموزشی :

ردیفعنوانمدت زمانلینک
1فیلم آموزشی مبانی و مقدمات تئوری و عملی شبکه‌های عصبی ( چهار قسمت )240 دقیقهلینک دریافت (کلیک کنید)
2برنامه نویسی شبکه عصبی در متلب (قسمت 5 و قسمت 6)60 دقیقهلینک دریافت (کلیک کنید)
3پیش بینی با شبکه های عصبی (قسمت 7 )50 دقیقهلینک دریافت (کلیک کنید)
4دسته بندی با شبکه های عصبی (تشخیص بیماری سرطان)40 دقیقهلینک دریافت (کلیک کنید)
5پیش بینی سریهای زمانی با شبکه های عصبی (مثال پیش بینی بارش باران سالانه و ماهانه و هفتگی و روزانه)90 دقیقهلینک دریافت (کلیک کنید)
6شناسایی چهره با شبکه های عصبی (کاربرد شبکه عصبی در پردازش تصویر)70 دقیقهلینک دریافت (کلیک کنید)
7تنظیمات پیشرفته شبکه های عصبی در متلب60 دقیقهلینک دریافت (کلیک کنید)

 

 

Artifical Neural Network tutorial introduction training movie MATLAB programming for Artifical Neural Network tutorial training movie
MATLAB price prediction for Neural Network tutorial training movie MATLAB classification for Neural Network tutorial training movie
MATLAB times series prediction for Neural Network tutorial training movie MATLAB face detection Neural Network tutorial training movie
MATLAB advanced setting Neural Network tutorial training movie

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *