آموزش فارسی نرم افزار Altium designer

طراحی وسایل الکترونیکی  امروزه فقط یک شغل نیست، بلکه امروزه برای خیلی از مهندسین عشق است. با کمک نرم افزارهای پیشرفته دیگر لازم نیست، زمان زیادی از  روز شما  وقف کار های معمولی طراحی مدار شود که  این کار ها موجب  از بین رفتن خلاقیت شما شده و  شما  را به دور از دست یابی به طرح های واقعی می کند. نرم افزار Altium Designer ، از فناوری های جدید برای کمک  به طراحان با تاکید کم تر بر فرایند و تاکید بیشتر بر طراحی استفاده می شود. شما با داشتن زمان بیشتر برای تمرکز بر ابعاد خلاقانه  جریان کاری روزانه خود می توانید تولید طرح های الهام بخش کرده و عشق خود را برای  هنر مهندسی، مجددا کشف کنید.

نرم افزار التیوم دیزاینر (Altium Designer) ، یک  بسته نرم افزاری اتوماسیون  طراحی الکترونیک برای تخته مدار چاپی، FPGA و طراحی نرم افزارهای embedded  و  کتابخانه مربوطه و انتشار اتوماسیون مدیریت می باشد. بیشتر شهرت این نرم افزار در بین مهندسین برق به خاطر قابلیت بسیار بالای آن در طراحی PCB می باشد.

این نرم افزار در سالهای خیلی پیش به نام Protel DXP شناخته می شد که نام خود را به Altium designer تغییر داد.

تخته مدار چاپی (PCB)  از نظر مکانیکی  اجزای الکتریکی را پشتیبانی کرده و آن ها را با استفاده از مسیر های رسانا، پد ها و سایر ویژگی های  اچ شده از ورقه های مسی لمینت شده بر روی سوبسترای غیر هادی متصل می کند.

نرم افزار Altium Designer شامل ابزاری برای همه فرایند های طراحی مدارات الکترونیکی می باشد از قبیل: طراحی HDL و شماتیک، شبیه سازی مدار، تحلیل یکپارچکی سیگنال، طراحی PCB و طراحی و توسعه سیستم مبتنی بر FPGA.

یکی از قابلیت های این نرم افزار امکان نمایش سه بعدی (3D) برد نهایی می باشد که توجه بسیار زیادی را در بین مهندسین خود را به خود جلب کرده است. 

محیط Altium Designer می تواند به سادگی سفارش سازی شود تا طیف وسیعی از نیاز های کاربر را  براورده کند.

لینک دانلود


پیش نمایش اول :

 

لینک آپارات

لینک youtube

لینک تخته سفید

 

 


پیش نمایش دوم:

 

لینک آپارات

لینک youtube

لینک تخته سفید

 

 


پیش نمایش سوم:

 

لینک آپارات

لینک youtube

لینک تخته سفید

 

 

5 دیدگاه دربارهٔ «آموزش فارسی نرم افزار Altium designer»

  1. با سلام.
    لطفا بفرمایید مدت زمان آموزش کل دوره چند ساعته و توسط چه کسی آموزش داده میشه؟
    با سپاس.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *