فیلم آموزش فارسی رگرسیون regression

در مدلسازی آماری ، آنالیز رگرسیون یک فرایند آماری برای تخمین ارتباط بین متغییرها می باشد. این آنالیز شامل تکنیک های متعددی برای مدلسازی و تحلیل رگرسیون می باشد.

آنالیز رگرسیون کمک می کند تا چگونگی تغییر متغییرهای وابسته همزمان با تغییر یکی از متغییرهای مستقل را بتوانیم به خوبی داشته باشیم.

Figure5.10

مدلهای رگرسیون ارتباط بین یک متغییر پاسخ (response) و یک یا چند متغییر ورودی را بیان می کنند. تولباکس یادگیری ماشین و آمار متلب (Statistics and Machine Learning Toolbox) به شما این اجازه را می دهد که مدلهای رگرسیون خطی و غیرخطی (شامل مدلهای stepwise و مدلهای ترکیبی) و خطی عمومی را برای داده های دلخواه استفاده کنید. شما همچنین با این تولباکس می توانید تست های فرضیه (hypothesis) را انجام دهید و نمودارهای مختلف برای آنالیز باقیمانده و مدل رگرسیون خود رسم کنید.

آنالیز رگرسیون به طور گسترده ای در پیش بینی استفاده می شود. در این کاربرد با یادگیری ماشین هم پوشانی دارد.

دانلود

تصاویری از محیط این فیلم آموزشی :

output1

output2

output3

output4

output5

2 دیدگاه دربارهٔ «فیلم آموزش فارسی رگرسیون regression»

  1. blank

    برای من یه برنامه نوشتن با نرم افزار متلب و یه قسمت برنامه برنامه یرگرسیون خطی هستش که متوجه نمیشم البته رگرسیون های خطی نحوه ی نوشتن کد متلبشون متفاوت هستش از کجا بفهمم این کد همون کد برنامه ی من هستش و به دردم میخوره ؟می تونم عکس کد رگرسیون ام براتنون بفرستم که ببینید اگه همون تا فیلم رو بخرم ممنون

    1. blank

      این آموزش فارسی رگرسیون خطی می باشد. چند نوع که نداریم رگرسیون خطی ، رگرسیون خطی هست. فرمول و رابطه اش فرق ندارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *